چرا شوهرم احساس سردرد بعد از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا شوهرم احساس سردرد بعد از دیالیز

چرا شوهرم احساس سردرد بعد از دیالیز؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه، این کار را می تواند کمک به بیمار بهتر با انجام بخش هایی از کار کلیه زندگی می کنند. با این حال، آن را نیز به برخی از عوارض جانبی و عوارض را، شما می دانید سردرد یکی از آنها است.

سردرد احساس چرا بیمار پس از دیالیز؟

سردرد یکی از مشکلات نوروپاتی است و همیشه به دلیل نوسانات سریع فشار خون، عدم تعادل مایع و الکترولیت در دیالیز و تغییر از مایع دیالیز رخ می دهد. ما آثار دیالیز از طریق فیلتر کردن خون در خارج از بدن است که در آن مایعات بیش از حد فیلتر می دانم. در طول دیالیز، بافت مغز ما به عنوان ضایعات بافت های بدن ما، که باعث بافت مغز به جلو و در آب اضافی و در نتیجه در تورم منجر آزاد نه به عنوان سریع می باشد. در نتیجه، ما احساس می کنیم سردرد. گذشته از آن، نوسانات سریع فشار خون نیز ممکن است باعث شود

سردرد دیالیز توسط در حین همودیالیز رخ می دهد، ناپدید ظرف 72 ساعت پس از دیالیز مشخص، در حال ظهور حداقل نیمی از جلسات همودیالیز و حداقل سه حمله با این خصوصیات. برای جلوگیری از سردرد، افراد مبتلا به دیالیز نیاز به کنترل فشار خون خود را به محدوده طبیعی، کاهش مصرف نمک و مایعات دیالیز تغییر نمی معمولی. اما نکته کلیدی باید پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین دیالیز، به طوری که می تواند کمک به آن دسته از بیماران از تمام کسانی که عوارض جانبی خلاص شدن از شر دیالیز توسط ارمغان بیاورد.

چه نوع درمان می تواند جایگزین دیالیز؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی و تکنولوژی مدرن بالا، آن را می تواند کمک گرفتن بیمار شدن از شر و یا کاهش بار دیالیز به تدریج با بهبود عملکرد کلیه است. پس، آن را یکی از بهترین درمان های جایگزین دیالیز است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا تسکین عوارض جانبی دیالیز، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: